Arapça Öğretmenliği Taban Puanları ve Başarı Sıralaması

Arapça Öğretmenliği tercihi yapacak üniversite adayları için Arapça Öğretmenliği taban puanları ve başarı sıralamaları 2017 2018 tablosunu bir araya getirdik. YGS LYS Arapça Öğretmenliği bölümü puanları burayı seçecek olan adaylar için yol gösterici olacaktır. Aşağıda yer verdiğimiz puan tablosu ÖSYM tarafından en son yapılan merkezi yerleştirme sonuçlarına göre elde edilen veriler olup, günceldir. Adaylar Arapça Öğretmenliği bölümü başarı sıralaması ve taban puanları için bu verilere dayanarak kendilerine yol haritası çizebilirler. Yine Arapça Öğretmenliği bölümü yorumları yani bu bölüm tercih edilir mi geleceği nedir iş olanakları nasıldır, Arapça Öğretmenliği bölümü olan üniversiteler yani hangi üniversitelerde var tüm detaylara aşağıdaki tablodan erişebilirsiniz.

ÖSYM Arapça Öğretmenliği Bölümü Taban Puanları ve Başarı Sıralamaları Tablosu 2017 2018

ÜNİVERSİTE ADI FAKÜLTE ADI BÖLÜM ADI Genel
Kont.
Yerleşen En Küçük
Puan
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ (Bk. 789) Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği (TamBurslu) 8 8 397,63361
GAZİ ÜNİVERSİTESİ (ANKARA) Gazi Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği 60 60 379,46519
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği (Tam Burslu) 6 6 377,67577
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği 60 60 359,26135
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ (Bk. 789) Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği (%75  Burslu) 24 24 347,61224
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği (İÖ) 60 60 344,61897
İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ (Bk. 789) Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği (%50Burslu) 8 8 324,64946
KIBRIS SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) Eğitim Bilimleri Fakültesi Arapça Öğretmenliği (Tam Burslu) 10 10 278,62057
KIBRIS SOSYAL BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ (KKTC-LEFKOŞA) Eğitim Bilimleri Fakültesi Arapça Öğretmenliği (%50 Burslu) 30 4 243,27050
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Arapça Öğretmenliği (%50 Burslu) 54 42 199,23622

Arapça Öğretmenliği Bölümü Hakkında Soru ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilir Varsa Görüşlerinizi Paylaşabilirsiniz.

Benzer Bölümler

17 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. Ayşe

    Arkadaşlar ben 12 sınıfımerhaba. arapça olmak istiyorum ama girecegimiz sınav ingilizce sorulacak ve ben ingilizce hiç bişi bilmiyorum ne yapmam gerekir .teşekkürler

    Cevap Yaz
  2. Şeyma

    Arkadaşlar Arapça öğretmeni olmak için bir diğer yol İlahiyat okuduktan sonrada olunabiliyor mu? Acaba ?bilen biri varsa söyleyebilir mii??

    Cevap Yaz
  3. Merve

    Ya adamlar arapcacı bi insana kalkıp ingilizce soruyoo ayıptır ya yetenegin varsa onunü acmalilar 😕😕😕😕😕😕😕

    Cevap Yaz
  4. sena

    ya arkadaşlar benim dil 3 ek puanlı başarı sıralam 2965 adıyamn ünv. arapça öğrtmn istiyorum sizce gelirmi

    Cevap Yaz
  5. sena

    arkadaşlar benim ek puanlı sıralamam 2965 adıyaman ünv arapça öğrt. istiyorum sizce gelir mii

    Cevap Yaz
  6. ceydaa

    Siralamam 2066 ama neden istanbul ankara vs ? Antalya falan olsaydi ya

    Cevap Yaz
  7. MERVE

    Ya millt bnm sıralamam 1.780 rahat rahat giriyom gibide. Niye bukadar az şehirde var ya. İngilizce öğretmenliği her şehirde var. Arapça öğrt. 3 ünide. Çok kararsızım

    Cevap Yaz
  8. Takyettin yıldırım

    Eğer arapca öğretmenliği bana geliirse hic kacirmem okurum.

    Cevap Yaz
  9. Takyettin yıldırım

    Bende imam-hatip mezunuyum. Dört yıllık. Arapca dersi gordum, hem guzel hemde cok zevklidir

    Cevap Yaz
  10. büşra

    arapça ögretmenligi Bölümü okudugunuz zaman kendinizle gurur duyacaksınız çünkü ilk başta kutsal kitabımızın dilini ögrenmiş oluyoruz ne güzel bir şey hiç düşündünüzmü

    Cevap Yaz
    1. alemdar

      arapça öğretmenliği okumayı düşünüyorum bölümü bilen arkadaşlar yorum yapabilir mi rica etsem ?

      Cevap Yaz
  11. meliis

    Bence arapça ögretmenligi bölümünü seçen herkezi gönülden kutluyorum çünkü çookkk güzelll meslekkkm

    Cevap Yaz
    1. büşra

      Bende aynen senin gibi düşünüyorum bence sen çokk şanslısın

      Cevap Yaz
  12. buket

    Arapça öğretmenliği istersin ama öğrenmen gerekenler ingilizce , fransızca , almanca.
    Sonra sadece istediğinle kalırsın…

    Cevap Yaz
    1. büşra

      Sen bence iyi düşün arkadaşım ya kutsal kitabımızın dilini ögrenmiş olacak biraz öbür dünyamızı düşünelim lütfen

      Cevap Yaz
      1. adnan

        yahaklisin

        Cevap Yaz
    2. Su ala

      Iste egitim sistemi katlexildigi icin insanlar onunu goremiyorlar

      Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.